گمشـــــــــــــــده
گمشـــــــــــــــده

گمشـــــــــــــــده

پرنده دل من

 نمی دونم همزبونم که کدوم حرف تو رو آزرد

                      یا کدوم ترانه ی من تو رو مثل گلی پژمرد 

نمی دونم نمی دونم که چی گفتم تو شنیدی 

              چه خطایی سر زد از من که تو از من دل بریدی

اگه روزی تو نباشی بین ما راهی نباشه 

                     نمیدونم کی میتونه که برام مثل تو باشه

اگه روزی تو نباشی یا بری از من جدا شی

                 نمی دونم تو می تونی عاشق دوباره باشی

این پرنده ی دل من نمیتونه پر بگیره

                    تو رو میخواد در کنارش بال وپر از سر بگیره

 آخه حیف پر نگیره پشت ابرا رو نبینه

                  آخه حیف تک و تنها تو غم و غصه بمیره


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد