گمشـــــــــــــــده
گمشـــــــــــــــده

گمشـــــــــــــــده

نفیر دل

می خوام ابرارو ببینم      

                  می خوام اون بالا بشینم                      

بی تو زمین جای پای من نیست 

                  این همه غم و فراق لاق من نیست               

تو که رفتی دل من پژمرد   

                   هر چه فریاد کرد خفت و دل من مرد          

رسید نفیر دل من تا هفت آسمان

              نیست کلبه ی این دل بی تو هیچ امان               

رفت و جدا شد این دل از دل

                  ماند تنها خاطرش ز پیش دل                      

بست چشمش را به حال و روزم 

                    نمیدانم چه بود و چه هست در وجودم  

دوست نارفیق من بگسست ز پیشم

                  گفت طبیعت این است دوست رود ز پیشت

ندارد هیچ فایده داد وفریاد     

                     حال دانم چه کرد شیرین با فرهاد

آری قانعیم به دایره قسمت 

                   لیک خود گو این بوده چاره ی قسمت؟

 خاطرمان باشد شاید سالها بعد

در گذر جاده ها بی تفاوت از کنار هم بگذریم

 وبگوییم این غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود..

 

نظرات 2 + ارسال نظر
faryad چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 22:17 http://beatit.blogfa.com

می دونی باید بفهمی وقتی دلت می گیره

تنهایی …

باید یاد بگیری از هیچ کس توقع نداشته باشی

باید عادت کنی که با کسی درد دل نکنی

باید درک کنی که هر کس مشکلات خودشو داره

باید بفهمی وقتی ناراحتی …

دلتنگی …

یا بی حوصله ای …

هیچ کس حوصله ی تو رو نداره

دیگه باید فهمیده باشی همه رفیقِ وقتای خوشی اند...

ممنون از حضورت استاد

فاطی پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 20:19 http://www.panjereh77.blogfa.com

دلگیر نشو از آدم ها،

نیش زدن طبیعتشان است...

سال‌هاست

به هوای بارانی

می گویند خراب !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد